آمادگی کامل جهاددانشگاهی جهت انجام پروژه های کاربردی و فناور محور در حوزه معدن و صنایع معدنی

دکتر بازمانده از آمادگی کامل جهاددانشگاهی جهت انجام پروژه های کاربردی و فناور محور در حوزه معدن و صنایع معدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در دیدار با مدیر آموزش و پژوهش صمت کرمان، با برشمردن توانمندی های جهاددانشگاهی در سراسر کشور در حوزه صنعت و معدن، گفت: خوشبختانه تمام زیر ساختها برای ورود جهاددانشگاهی به این حوزه فراهم است.

دکتر بازمانده همچنین به تفاهم نامه ی جهادانشگاهی با وزارتخانه صمت اشاره و تصریح کرد: در این راستا و به موجب این تفاهم نامه متقاضیان می توانند به جهت بهره گیری از آموزشهای تخصصی در حوزه صنعت و معدن به مراکز جهاددانشگاهی در سراسر کشور مراجعه کنند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی برای معدن کاران اعلام آمادگی کرد و افزود: جهاددانشگاهی استان کرمان در زمینه ارایه آموزش های تخصصی به ویژه در حوزه صنعت و معدن پیشرو است.

دکتر مهدی امیر زاده مدیر آموزش و پژوهش صمت در این دیدار، ضمن تشکر از جهاددانشگاهی استان کرمان به سبب پیگیری مستمر مباحث مربوط به حوزه صنعت و معدن، گفت: حوزه معدنی به ویژه در استان کرمان گستردگی بسیاری دارد و ورود مراکز علمی به این مبحث از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: ما از ورود مراکز علمی به مباحث صنعتی و معدنی استقبال می کنیم چرا که زمینه تحقیق و پژوهش در این حوزه را فراهم می آورد و منجر به پیشرفت است و امیدواریم سازماندهی دانشگاهها در این بخش قوی تر باشد.

وی بر همکاری و تعامل جهاددانشگاهی به منظور تبادل نظر در این حوزه و انجام کارهای اجرایی و علمی تاکید کرد.

 

25

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.