رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور در این نهاد از رییس جهاددانشگاهی استان کرمان بخاطر رویکرد تعاملی در برگزاری مراسم ملی-مذهبی با اهدای هدیه تقدیر کرد و سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار را به پرسنل و خبرنگاران ایسنا و ایکنا تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، “حسین انجم شعاع” در این نشست با اشاره به اینکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند، گفت: تنها راه ما جهادی و انقلابی حرکت کردن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به عملکرد جهاددانشگاهی در چهار دهه اخیر اظهار کرد: جهاد در ۴۱ سال اخیر خدمات مختلفی به جامعه ارائه داده و همه براساس رسالت انقلابی و جهادی که داریم باید به اطلاع مردم برسانیم چه پیشرفت ها و کارهای مهمی انجام داده ایم علی رغم اینکه تحریم بودیم و مشکلات داشتیم.

انجم شعاع با اشاره به فشارها و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: طبق فرمول های علمی، با این وضعیت اکنون نه باید جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و نه جهاد اما امروز ایران سرافراز، مقتدر و بالنده در دنیا در زمینه های مختلف حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: اگر روحیه انقلابی و جهادی نداشتیم امروز به این نقطه نمی رسیدیم چراکه همه قدرت های زورگو در دنیا همه تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند زیرا ما انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب کردیم تا ارزش ها و اسلام باشد و این با منافع آنها جور در نمی آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تنها راه ما انقلابی حرکت کردن است و هر جا پیشرفت کردیم، دیگران به طرف ما آمدند و جایی که نتوانستیم قوی ظاهر شویم، کاری کردند تا نتیجه مدنظر را نگیریم.

وی افزود: درایت و تدبیر امام(ره) در اول انقلاب همین بود که اگر می خواهیم مستقل و طرفدار ارزش ها باشیم، راهش این است روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنیم.

انجم شعاع در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه اسماعیل عمرانی خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در جامعه ما هستند که این تاثیر می تواند در جهت بیان حقایق و یا وارونه کردن مسائل باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی دارند و هر روز شبکه جدید تاسیس و پول های زیادی هزینه می کنند و در مقابل رسانه های ما با توجه به اعتقاد و انگیزه دینی و اسلامی که دارند، علی رغم مشکلات و مسائل مادی توانسته اند تبلیغات منفی علیه نظام و دستاوردهای آن را خنثی کنند و همیشه در میدان باشند.

دکتر”مهدی بازمانده” رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به بخشی از عملکرد این نهاد اظهار کرد: بانک خون رویان جهاددانشگاهی یکی از پژوهشگاه های معتبر کشور است و با توجه به دستاوردهایی که تاکنون کسب کرده، باعث افتخار کشور است.

وی با بیان اینکه خدمات گسترده ای در حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در سطح استان ارائه داده ایم، تصریح کرد: مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی به زودی افتتاح خواهد شد که جزو بزرگترین مجتمع های آموزشی استان است و در آن بیش از ۳۰۰ عنوان دوره در هفت گروه فنی و مهندسی، علوم پزشکی، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، کودک و نوجوان و دپارتمان خاص برای تولید محتوا آموزش داده خواهد شد.

بازمانده با اشاره به عملکرد خبرگزاری ایسنا در سطح استان کرمان عنوان کرد: این خبرگزاری به دور از نگاه سیاسی و سلیقه ای اخبار خوبی مخابره می کند و همکاران ما همواره و در تمامی صحنه های اطلاع رسانی حضور فعال دارند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: همچنین خبرگزاری ایکنا رسانه تخصصی قرآنی است که در استان کرمان فعال بوده و سازمان قرانی جهاد دانشگاهی نیز فعالیت های ارزنده ای انجام می دهد.

وی گفت: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های معدنی استان کرمان لذا مرکز خدمات تخصصی فرآوری منابع کم عیار معدنی در جهاددانشگاهی استان راه اندازی کرده ایم، همچنین طرح احیا معادن غیرفعال در دستور کار داریم و یک پیشنهادنامه کاربردی و عملیاتی در این زمینه ارایه داده ایم.

وی بر لزوم صیانت از منابع معدنی تاکید کرد و گفت: به زودی آزمایشگاه مرکز خدمات تخصصی معدن و فرآوری تجهیز خواهد شد و  توجه به صنایع پایین دستی را مورد توجه قرار داده ایم.

20

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.