جهاددانشگاهی بازوی قدرتمند صنایع و معادن در استان کرمان

 

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از معاونان و مدیران این نهاد با مهندس داوودی مدیر عامل صنایع پودر بندر امام دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار ضمن اشاره به تخصص و توانمندی این نهاد در حوزه صنعتی و معدنی، گفت: خوشبختانه با توجه به مهارتی که در این زمینه داریم بازوی قدرتمندی برای صنایع و معادن در استان محسوب می شویم.

وی به استقبال پیشکوستان بخش صنعت و معدن از ورود جهاددانشگاهی به این حوزه اشاره و تصریح کرد: قطعا فعالان در این بخش، جهاددانشگاهی استان را همراه و همگام خوبی برای خود می دانند و ما نیز به خوبی پاسخگوی اعتماد این عزیزان هستیم.

مهندس داوودی مدیر عامل صنایع پودر بندر امام نیز در این دیدار ضمن اشاره به مهارت جهاددانشگاهی در حوزه صنعت و معدن، گفت: ورود این نهاد علمی و اجرایی می تواند باعث افزایش تولید، بهره وری و سودآوری در این بخش شود.

وی با اشاره به گستردگی حوزه های معدنی در استان کرمان، گفت: مس، زغال، کرومیت، سنگ آهن و … ذخایر بسیار ارزشمندی در این استان هستند و از همین حیث بهشت معادن نامگذاری شده است و ورود جهاددانشگاهی به این حوزه قطعا تاثیر بسیار زیادی را به همراه دارد که در آینده ای نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود و ما نیز از آنها به گرمی استقبال می کنیم تا با مهارت و تخصص موجود ما را یاری رسانند.

28

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.