تشکر رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از حضور حماسی و پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

تشکر رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از حضور حماسی و پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

 

دکتر مهدی بازمانده، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از حضور حماسی و پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ که نشان از پایبندی مردم به آرمانهای انقلاب و همچنین ادامه دهنده ی راه شهیدان بویژه شهید سرافراز سپهبد سلیمانی است، تشکر و قدرانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، مردم عزیز ایران اسلامی با نمایش شکوهی از همبستگی ملّی و مشارکت عمومی، عزم راسخ خود برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به آرمانهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را ثابت کردند و دانشگاهیان و دانشجویان نیز همراه با سایر آحاد مردم حماسه آفرینی نمودند.

این شور و شعور سیاسی توسط ملتی رقم خورده است که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون به دفاع از کیان و ارزشهای دینی و اسلامی این انقلاب پرداخته اند.

این سیل عظیم، حضور خروشان و حماسی مردم بزرگ کرمان به خصوص دانشگاهیان عزیز همگام با همه ی اقشار کشور نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زدند و مردم توانستند با حضور خود پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان را که خیال باطل در سر می پروراندند و پیش از انتخابات برای عدم حضور مردم تبلیغات گسترده، راه انداخته بودند را بی نصیب گذارند و همچون گذشته در آزمونی دیگر سرافراز بیرون آیند.

در حقیقت این پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنان و لبیکی محکم به آرمانهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و امروز افتخار دیگری برای مردم عزیز ایران رقم خورد.

جای تبریک و تشکر دارد از همه ی مردم عزیزی که دلسوز نظام و انقلاب هستند و خود را در سرنوشت کشور سهیم می دانند و پیروز میدان هستند.

جهاددانشگاهی استان کرمان حماسه حضور مردم را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و منتخب ملت تبریک گفته و قطعا آینده کشور با حضور حماسی ملت شریف ایران بسیار روشن و درخشان است.

26

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.