ملت ایران برای اقتدار کشور تمام قد پای صندوق های رای می آیند

 

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:
ملت ایران برای اقتدار کشور تمام قد پای صندوق های رای می آیند

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: موفقیت آینده کشور در گرو انتخاب رییس جمهوری جهادی، ولایی، امیدوار و پرتلاش است و ان شاءالله جمعه ۲۸ خرداد با حضور تمام قد ملت ایران پای صندوقهای رای بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس خواهیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددنشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید عزیز سپهبد سلیمانی در «وبینار نقد و بررسی معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری» گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور حساسیت در انتخابات 28 خرداد بیش از گذشته است چرا که عناصر خارجی و بعضا داخلی سعی بر کمرنگ کردن انتخابات دارند تا به اهداف خود دست یابند.

وی خواستار حضور پررنگ همه ی اساتید، دانشگاهیان و همکاران جهاددانشگاهی در انتخابات پیش رو شد و آن را زمینه ساز کشوری آباد و توسعه یافته دانست. بازمانده افزود: همه ی ما به سخن مقام معظم رهبری لبیک می گوییم و با حضور پر شور، ولایت مداری خود را بار دیگر به اثبات می رسانیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: مردم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره در همه ی صحنه ها حاضر بودند و نشان داده اند که به آرمانهای امام و رهبری پای بند هستند و دوستدار نظام و انقلابند.

دکتر بازمانده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یک ضرورت برای ساخت ایرانی قدرتمند است، گفت: دشمنان به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این منظور از شیوه‌ها و روش های گوناگون استفاده می‌کنند و کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه حضور مردم در این رخداد سیاسی و اجتماعی بیشتر باشد، نظام و انقلاب اسلامی قوی ‌تر به راه عزت‌ بخش خود ادامه می‌دهد و هر برگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رای علاوه بر خنثی ‌کردن توطئه‌های دشمنان، منجر به تقویت پایه‌های نظام می شود.

دکتر بازمانده گفت: آینده کشور روشن است و با انتخاب فردی جهادی قطعا به نقطه مطلوب آنچه که مد نظر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است، می رسیم و این با حضور گرم مردم در انتخابات محقق می شود.

حضرت حجه الاسلام موسوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی کشور در این وبینار، گفت: ملتی که می خواهد قله هایی را فتح کند و در حال پیشرفت است همیشه دشمنانی دارد و در این شرایط حساس کشور با حضور همه ی آحاد مردم در انتخابات می توانیم نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به بیانه گام دوم انقلاب، گفت: رییس جمهوری باید انتخاب شود تا گامهای سریعتری در راستای اهداف این بیانیه بردارد و همچنین مردمی بودن را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

23

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.