مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی سیرجان از تدوین دوره تکنیسین پیشرفته داروخانه برای اولین بار توسط این مرکز خبر داد و افزود: این دوره در مرحله اخذ مجوز از جهاددانشگاهی می باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، نسیبه مظفری مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی سیرجان گفت: با توجه به اینکه برگزاری دوره‌های دپارتمان پزشکی در این مرکز با استقبال فراگیران در رشته‌های مختلف همراه می‌باشد لذا تصمیم به برگزاری دوره‌های پیشرفته در این حوزه گرفته شد.

مظفری خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره‌ها فرصت بسیار خوبی برای مهارت‌آموزی و اشتغال فراگیران علاقمند است.

مظفری با بیان اینکه دوره های دستیار دندانپزشکی، فوریت های پزشکی و دوره مقدماتی تکنیسین داروخانه نیز در این مرکز در حال اجرا می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان برای یادگیری مهارتهای لازم در زمینه‌های مرتبط با دپارتمان پزشکی می توانند در این دوره‌ها ثبت نام و توانایی لازم برای ورود به بازار کار را کسب کنند و به افراد شرکت کننده پس از پایان دوره و کسب نمره قبولی مدرک معتبر جهاددانشگاهی اعطا می‌شود.

دکتر ستوده تدوین کننده و مدرس دوره پیشرفته تکنیسین داروخانه گفت: این دوره برای افرادی که در محیط‌های بیمارستانی یا داروخانه‌های تخصصی فعالیت دارند بسیار موثر و مفید می‌باشد که رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین داروهای بازار دارویی ایران معرفی و نحوه صحیح استفاده در شرایط مختلف به فراگیران آموزش داده می‌شود و ضمن اینکه آزمون‌های متعدد جهت تعیین میزان تسلط فراگیران برگزار می شود که این آزمون ها از ارکان اساسی دوره پیشرفته تکنیسین داروخانه می‌باشد.

مدرس دوره با بیان اینکه پیش نیاز شرکت در این دوره گذراندن دوره تکنیسین مقدماتی داروخانه است، گفت: در دوره پیشرفته حضور در محیط کار از اهمیت ویژه ای بر خوردار است فراگیران در این دوره به صورت عملی دوره کارآموزی را نیز می‌گذرانند.

2

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

3 × پنج =