معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمان از آغاز ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجو معلم قرآن همزمان با سراسر کشور در کرمان خبر داد و گفت: این طرح در سطح کشور و در راستای گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، نجمه موسی‌پور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان ، با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اجرای طرح ملی «دانشجو معلم قرآن کریم» همزمان با سراسر کشور در کرمان خبر داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طلیعه رشد و گسترش فرهنگ قرآنی در ایران بود، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد برخاسته از دل انقلاب همواره از پیشگامان گسترش فرهنگ منور قرآنی در جامعه بوده است.

موسی‌پور افزود: طرح ملی دانشجو معلم قرآن از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی، با هدف تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در راستای گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: این طرح ویژه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به شرایط دانشجویان علاقه‌مند شرکت در طرح پرداخت و گفت: تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجو معلم قرآن کریم است.

موسی‌پور ادامه داد: ثبت‌نام این طرح از ۱۲ بهمن ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود. آغاز دوره همزمان با ولادت امام علی(ع) در ۲۷ بهمن ماه سال جاری خواهد بود و از سوی جهاد دانشگاهی به شرکت کنندگان گواهی اعطا می‌شود و برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی «دانشجو متدبر قرآن کریم» معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و می‌توانند به تارنمای این سازمان به نشانی http://daneshjo.isqa.ir/ مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۴۲ داخلی ۱۱۸ تماس بگیرند.

15

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.