رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: آیت الله سید ابراهیم رییسی در زمره مسئولان انقلاب اسلامی بود که در همه‌ی عرصه‌های خدمت، صادقانه، متواضعانه و با روحیه‌ی جهادی تلاش کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه ، گفت: ایشان در خدمت به نظام مقدس اسلامی، فداکارانه و عاشقانه تلاش کرد و بی‌تردید نام او در تاریخ پرافتخار ملت ایران جاودانه خواهد ماند و امروز با شهادت خود پاداش تلاش و مجاهدت‌های خود در راه خدمت به این نظام و اسلام را دریافت کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند، رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگیهایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد.

دکتر بازمانده گفت: ایشان در همه ی عرصه های خدمت و در منصب ریاست جمهوری خوش درخشید همیشه و در همه جایگاه‌ها با ولایتمداری، پویا و پرتلاش فعالیت کرد و می توان گفت عاشقانه‌ترین خدمت و افتخار ایشان تولیت آستان قدس رضوی بود و امروز در سالروز ولادت امام رضا (ع) در سوگ این رییس جمهور مردمی نشسته ایم که شهادت در عرصه خدمت بر ایشان مبارک باد.

7

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

2 × دو =