رییس جهاددانشگاهی استان کرمان از اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی توسط معاونت آموزشی این مجموعه از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان ، دکتر مهدی بازمانده با اعلام این خبر گفت: مجوز فعالیت این مرکز توسط مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهاددانشگاهی استان کرمان ارائه ‌شده است.

وی افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی با هدف سامان‌دهی آموزش های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان کرمان راه اندازی شده است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه جهاددانشگاهی تنها دارنده مجوز رسمی در این زمینه در استان کرمان است خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برگزار و منجر به کسب یا ارتقاء مهارت حرفه‌ای مهارت آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

بازمانده خاطر نشان کرد: برگزاری هر دوره آموزشی در حوزه سلامت از سوی مراکز و موسسات آموزشی بدون اخذ مجوز از مرکز ملی آموزش‌های مهارتی وزارت بهداشت قابل قبول نیست و بر اساس این مجوز، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان کرمان با نظارت علمی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی وزارت بهداشت دوره های آموزشی و مهارتی علوم پزشکی را در استان برگزار خواهد کرد و در پایان گواهینامه مورد تایید وزارت بهداشت ارائه می گردد.

انتهای پیام

8

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.