انتخابات زمینه ساز نوسازی کشور است

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان: انتخابات زمینه ساز نوسازی کشور است

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: اگر می‌خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد، باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه‌ساز نوسازی کشور است و حضور گسترده با انتخاب فرد اصلح، در حوزه مسائل خارجی اقتدار ملی برای کشور ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر”مهدی بازمانده” با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای جلوی بسیاری از تهدیدات دشمنان را می‌گیرد و دشمن به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و در این راستا از روش های گوناگون برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند.

وی با اشاره اینکه مردم ایران نسبت به سرنوشت خود و کشوری که در آن زندگی می‌کنند بی تفاوت نیستند، افزود: دشمنان با دادن تحلیل‌های اشتباه به افراد و جامعه می‌خواهند مردم را به حاشیه رانده تا کشور ضعیف شده و بتوانند خواسته‌هایشان را تحمیل کنند.
بازمانده با اشاره به اینکه حضور در انتخابات استفاده از حق است، تصریح کرد: افراد با نگذشتن از حق خود با رای دادن می‌توانند زمینه ساز تغییر مسیر کشور و وضع موجود باشند.

وی با بیان اینکه بدون شک انتخابات بر همه شئون زندگی مردم اثرگذار است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم ایران در عرصه جهانی قوی و مقتدر باشد، باید از نظام سیاسی کشور پشتیبانی کنیم که انتخابات هم زمینه‌ساز نوسازی کشور است و حضور گسترده با انتخاب فرد اصلح، در حوزه مسائل خارجی اقتدار ملی برای کشور ایجاد خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد موجب تقویت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی و موجب شکست توطئه‌ های دشمنان علیه کشور است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات از مهمترین موضوعات نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این ها قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان به شدت از این قصه ناراحت هستند و حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی به دشمنان و تقویت اقتدار کشور است.

30

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.