تفاهمنامه همکاری فی مابین رییس جهاددانشگاهی استان و فرماندهی مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا کرمان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، سرهنگ محمدابراهیم سلمانی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین، گفت: حضور میلیونی و باشکوه زائران امام حسین علیه السلام برای ایام اربعین حسینی، بی نظیر و شگفت انگیز بوده که رکوردی در این زمینه در جامعه جهانی به ثبت خواهد رسید.

وی با اشاره به تعامل خوب جهاددانشگاهی استان کرمان و مرکز تربیت و آموزش ناجا شهید باهنر کرمان اظهار کرد: صدور بیش از ۱۲ هزار مدرک و ارائه آموزش به بیش از ۶۰۰۰ سرباز در قالب طرح سرباز مهارت طی یکسال گذشته توسط جهاددانشگاهی استان کرمان، مهر صحت این تعامل است.

فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر فراجا کرمان با بیان این مطلب که مرکز تربیت و آموزش فراجا در کرمان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش سربازی در کشور مشغول به فعالیت است، تصریح کرد: بیش از پنج گردان فعال در این مرکز وجود دارد که دو گردان آن افراد تحصیل کرده (لیسانس به بالا) هستند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین معاونت تربیت و آموزش فراجا و جهاددانشگاهی کشور اظهار کرد: با توجه به ابلاغ این تفاهمنامه ما نیز با جهاددانشگاهی استان کرمان تفاهمنامه همکاری منعقد می کنیم.

 دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست مشترک به ارائه گزارش اقدامات بخش های مختلف جهاددانشگاهی استان کرمان در زمینه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/48716/

15

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.