به دعوت فرماندهی مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر کرمان(فراجا)، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از مدیران این مجموعه از این مرکز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در این دیدار سرهنگ محمد ابراهیم سلمانی فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید باهنر کرمان به ارایه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این مرکز پرداخت.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان نیز در این بازدید به تشریح اهم فعالیتهای جهاددانشگاهی پرداخت و آمادگی این نهاد را برای همکاری در حوزه های مختلف، اعلام کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به معرفی مراکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان کرمان پرداخت و تصریح کرد: در کرمان، زرند و سیرجان پذیرش دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی انجام می شود.

وی همچنین به مراکز آموزشی کوتاه مدت در کرمان، رفسنجان، جیرفت، بافت، بم، سیرجان اشاره و تصریح کرد: مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی شهر کرمان با دپارتمانهای مختلف در حال ارایه خدمات آموزشی به متقاضیان است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با تاکید بر کیفیت آموزش در دپارتمانهای تخصصی جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: آموزش در گروه های مختلف با کیفیت مطلوب در حال انجام است.

دکتر بازمانده اظهار داشت: مجوز های مختلف به منظور ارتقاء کمی و کیفی آموزش اخذ شده است که می توان به مجوز مرکز مهارتی و حرفه ای پزشکی از وزارت بهداشت، مجوز برگزاری دوره های ضمن خدمت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مجوز کانون ارزیابی مدیران و … اشاره کرد.

وی به طرح سرباز مهارت اشاره کرد و افزود: در سال 1400، آموزش سربازان در شهید باهنر ۵۰۰ نفر، نداجا سیرجان ۴۲۷ نفر، اشرف گنجویی ۳۲۰ نفر انجام شد و برای بهمن ماه سال گذشته با گرفتن مجوز بیشتر، آموزش در شهید باهنر ۷۷۱ نفر، نداجا ۱۰۷۹ نفر، اشرف گنجویی۵۴۲ نفر و برای اسفندماه در شهید باهنر ۱۰۷۳ نفر، نداجا ۱۴۷۳ نفر و در مرکز اشرف گنجویی آموزش ۱۲۰۳ نفر انجام شد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در خصوص طرح سرباز مهارت در سال 1401 گفت: آموزش در مرکز شهید باهنر(باغین)۱۵۰۰ نفر، نداجا سیرجان ۱۶۰۰ نفر، اشرف گنجویی(۰۵)، ۱۲۰۰ نفر انجام شد که جمعا ۴۳۰۰ سرباز در سال جاری آموزش دیده اند.

گفتنی است: در پایان از چندین کارگاه آموزشی این مرکز بازدید به عمل آمد و در زمینه همکاری های آموزشی مشترک بحث و گفت و گو شد.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/49607/

10

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.