بدون حرکت در جاده پژوهش به نقطه مطلوب نمی رسیم

بدون حرکت در جاده پژوهش به نقطه مطلوب نمی رسیم

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این مطلب که بدون حرکت در جاده پژوهش به نقطه مطلوب نمی رسیم، گفت: از ابتدا تاکید ویژه ای بر حوزه پژوهشی بخصوص تحقیقات کاربردی در زمینه معادن و صنایع معدنی داشته ایم و به لطف الهی و همت همکاران پژوهشی در مسیر خوبی قرار گرفته ایم ولی هنوز ابتدای کار هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان به اهمیت اقتصاد دانش بنیان اشاره و تصریح کرد: با تکیه بر علم و دانش بومی و ایمان و خودباوری که در مجموعه جهاددانشگاهی حاکم است امیدواریم بتوانیم در این مسیر به خوبی حرکت کنیم.

دکتر بازمانده به توان تک تک پرسنل اشاره کرد و افزود: امیدواریم علاوه بر پژوهش و کارهای تحقیقاتی در آینده ای نچندان دور شاهد پروژه های اجرایی و عملیاتی در این حوزه باشیم و این امر با همدلی و اتحاد بین همکاران و ظرفیت موجود در استان در کوتاهترین زمان ممکن محقق خواهد شد.

دکتر محمد رنجبر سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری ضمن اعلام گزارشی از عملکرد این حوزه، مهندس صابر بنی اسدی را به عنوان مدیر اداره اجرایی این معاونت معرفی کرد و افزود: امید است با همت همه همکاران در این واحد بتوانیم در راستای اهداف این نهاد ارزشمند حرکت کنیم .

همچنین مهندس صابر بنی اسدی از حسن اعتماد دکتر بازمانده رییس جهاد دانشگاهی و دکتر رنجبر تشکر کرد و گفت: با توجه به توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه معدن و صنایع معدنی قطعا افق خوبی پیش رو داریم.

21

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.