مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومی ها اتفاق می افتد که این هدف با برگزاری دوره های آموزشی محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، مجتبی اسدی زاده در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار می شود، اظهار کرد: گردهمائی روابط عمومی ها کار ارزشمندی است که هر چند وقت یک بار اتفاق می افتد و تلاش می کنیم در همه سطوح بین الملل، پژوهش، فضای مجازی و عضوگیری کار کنیم تا ساختار روابط عمومی و اثربخشی دقیق تر شکل بگیرد و برگزاری دوره های آموزشی در همین راستا است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه های دولتی افزود: برای حل این مشکل و بهبود وضعیت، میثاق نامه خدمت با فرمانداران تنظیم شده تا در جهت رضایت ارباب رجوع، شایسته سالاری، برقراری عدالت و … تلاش کنند تا در نهایت منجر به اصلاح فرآیند اداری شود.

اسدی زاده بیان کرد: بخشی از این پروژه بر بستر افکار عمومی اتفاق می افتد و قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومی ها انجام پذیر است که این هدف با برگزاری این دوره ها محقق می شود تا فهم صحیحی از افکار عمومی و نظرسنجی داشته باشیم.

 ایمان آریانا مسئول حوزه آموزش جهاددانشگاهی استان کرمان نیز در این دوره اظهار کرد: رسالت جهاد دانشگاهی پر کردن خلاءهای مختلف در کشور است و این نهاد در سه حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگی فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای کشور آموزش است، گفت: در آموزش عالی، جهاد دانشگاهی در سه واحد دانشگاهی در رشته های موردنیاز استان کرمان فعالیت می کند و در آموزش های کوتاه مدت، رویکرد این نهاد در راستای سیاست های آموزش های مهارتی منجر به اشتغال، در سال های اخیر متفاوت شده و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی به آموزش و کارآفرینی تغییر نام داده و رویکرد ما آموزش های مهارتی است که منتهی به اشتغال می شود.

آریانا بیان کرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی و معدنی استان کرمان، جهاد دانشگاهی رویکرد صنعتی و معدنی را دنبال می کند و در این راستا کارخانه فرآوری مواد کم عیار معدنی را در حال احداث داریم.

گفتنی است: دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها، به میزبانی روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کرمان امروز و فردا(۲۱ و ۲۲ آذرماه) برگزار می شود و داوود میاندهی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان کرمان مدرس این دوره آموزشی است.

8

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.