دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان بیست و یک و بیست ودوم آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان: دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با دکتر مجتبی اسدی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری و محمد بصیریان دبیر انجمن روابط عمومی کرمان دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر بازمانده در این دیدار، با بیان اینکه روشن نمودن افکار عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: یکی از اقداماتی که در حال حاضر به جد به دنبال آن هستیم ترویج مباحث عرفانی و قرآنی در فضای مجازی است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، همچنین به بحث تربیت خبرنگار قرآنی اشاره و تصریح کرد: باید بتوانیم در بحث فضای مجازی مطالب خوب و موثری را در جهت روشن نمودن تنویر افکار عمومی ارایه دهیم.

دکتر بازمانده به اهمیت تشکیل اتاق فکر در زمینه فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: باید به ارایه مطالب مفید و سودمند در حوزه فضای مجازی تلاش کرد.

وی به دوره شناخت افکار عمومی اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور ۱۳۰ نفر از روابط عمومی های ادارات و دستگاههای اجرایی در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار می شود.

وی در ادامه به اهداف این دوره اشاره و تصریح کردفراگیران باید پس از پایان این دوره آموزشی بتوانند عوامل شکل گیری و توجه به افکار عمومی را توضیح دهند و با توجه به شیوه ها و مراحل مختلف سنجش، افکار عمومی را سنجش، ارزیابی و تحلیل نمایند.

وی افزود: عوامل شکل گیری افکار عمومی، دلایل توجه به افکار عمومی، گروههای بهره ور از افکار عمومی، کارکردها و هدفهای افکار سنجی، شیوه های سنجش افکار عمومی، مراحل تدوین طرح افکار سنجی، تجزیه و تحلیل داده ها بر اساس علم آمار و چگونگی تحلیل افکار عمومی از جمله محتوای این دوره می باشد.

دکتر بازمانده یاد آورشد: این دوره در 21 و 22آذر ماه به میزبانی جهاددانشگاهی از ساعت 7:30 الی14 ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاههای دولتی و به مدت 24 ساعت در سالن اجتماعات این مجموعه و با همکاری استانداری کرمان برگزار می شود.

در ادامه دکترمجتبی اسدی زاده ضمن تشکر از جهاددانشگاهی بخاطر برگزاری این دوره، به کارگروه حکم رانی و مدیریت که یکی از کارگروه های بسیج است، اشاره و تصریح کرد: در این کارگروه میزان رضایت ارباب رجوع در استان کرمان بررسی شد.

وی ادامه داد: در این راستا میثاق نامه ای تدوین شد که همه مدیران در راستای افزایش رضایت ارباب رجوع متعهد شوند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری در ادامه مطلب فوق افزود: در راستای افزایش رضایت ارباب رجوع میثاق نامه ای با فرمانداران بسته شده است این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید به خوبی به انجام برسد.

وی با بیان این که امید است بتوانیم با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان کارهای موثری را در این راستا انجام دهیم، گفت: این مجموعه تا به حال توانسته است در پروژه هایی که به آن محول شده است، به خوبی اقدام نماید.

انتهای پیام

9

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.