به دعوت رئیس شورای شهر شهرستان سیرجان سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان در جلسه شورای شهر شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در این جلسه که به منظور بررسی طرح رویداد شتاب با موضوع نوآوری در مدیریت پسماند و محیط زیست برگزار شد، پس از ارائه گزارش سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی اعلام کرد: با حمایت از ایده های رسیده می توان در بهبود وضعیت پسماند شهری در شهرستان کمک کرد.

در ادامه نسیبه مظفری با بیان اینکه پس از برگزاری رویداد پویشی تحت عنوان شهر سبز همیار سبز کار خود را شروع کرده و مراحل اولیه خود را طی می کند، گفت: هدف از این پویش تغییر افکار و رفتار شهروندان و ایجاد تغییراتی در سبک زندگی آنان مبنی بر تفکیک زباله از مبدا و استفاده بهینه از پسماند زباله های تولیدی است و مرکز جهاددانشگاهی همواره در برگزاری اینگونه رویدادهای شتاب و کارهای تحقیقاتی نیز پیش قدم بوده است.

مهندس افصحی معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان ضمن حمایت از برگزاری این رویداد و اعلام اینکه برگزاری این گونه رویدادها می تواند باعث شناسایی ایده های نو و کارامد در این حوزه شود.

وی که خود از داوران این رویداد بود بیان داشت: تعدادی از این ایده ها می تواند با حمایت شهرداری سیرجان در حوزه پسماندهای شهری به مرحله عملیاتی برسند.

در ادامه صادقی نائب رئیس شورای شهر سیرجان ضمن تشکر از فعالیت انجام شده در برگزاری رویداد شتاب برگزاری اینچنین رویدادهایی را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی معاونت خدمات شهری شهرداری بتوان از ایده های برتر در حوزه های شهری جهت بهبود وضعیت پسماند شهرستان استفاده کرد.

19

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.