از طرف جهاد دانشگاهی کشور تندیس فداکاری به خانواده شادروان کیانا نخعی اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، به مناسبت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، با حضور مدیر جهاددانشگاهی جنوب استان کرمان تندیس فداکاری به خانواده شادروان کیانا نخعی به نمایندگی از جهاددانشگاهی کشور اهدا شد.

“بهزاد جعفری” در حاشیه این مراسم گفت: خانواده های مدافعان سلامت با صبر و بردباری همراه با آنها همه فراز و نشیب های خدمات رسانی را درک می کنند که به پاس این ایثار و از خودگذشتگی ها جهاددانشگاهی کشور در راستای ترویج فرهنگ فداکاری تصمیم به اعطای تندیس یادبود کرده است.

مدیر جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت افزود: پرستاران و پزشکان به عنوان سربازان خط مقدم در مراکز درمانی خدمت می کنند که مردم قدردان تلاش های این قشر هستند.

وی ضمن دلجویی از خانواده و فرزند خردسال کیانا نخعی اظهار کرد: باید فرهنگ همراهی با خانواده مدافعان سلامت در جامعه ترویج داده شود تا اینکه بازماندگان آنها احساس تنهایی نکنند.

جعفری گفت: مسوولان جهاد دانشگاهی کشور و استان کرمان قصد حضور در این آیین را داشتند که متاسفانه به دلیل شرایط ویروس کرونا مقدور نشد.

در ادامه “ماه منظر نخعی” مادر شادروان کیانا نخعی از ابراز همدردی و همراهی جهاددانشگاهی تقدیر کرد و گفت: از کیانا یک دختر یک ساله به یادگار مانده که به حمایت معنوی مردم و مسوولان نیاز داریم و انتظار است پای درد دل ما بنشینند.

امروز هفدهم مرداد ماه به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، مدیر جهاددانشگاهی جنوب استان کرمان به همراه رییس خانه مطبوعات و رییس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و جمعی از خبرنگاران ضمن دیدار با خانواده شادروان کیانا نخعی با اعطای تندیس و هدیه ای از فداکاری آنها تجلیل بعمل آوردند.

15

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

یک × چهار =