پس از پیگیری های انجام شده توسط دفتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی استان کرمان با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، اقدام به تجهیز مدارس نیازمند امکانات آموزشی در محله های قلعه محمود و میدان قلعه شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، بدین منظور امکاناتی ازجمله؛ ویدئو پروژکتور، بورد هوشمند، کامپیوتر، صندلی و پرینتر به دو مدرسه دبستان دخترانه امیرالمومنین و دبیرستان پسرانه شهیدعلی ایرانمنش اهدا شد. در ادامه نیز دیگر مشکلات مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین راستا دو سیستم کامپیوتر و یک دستگاه ویدئو پروژکتور به  مدرسه دخترانه معین واقع در محله قلاع دختر و اردشیر اختصاص یافت.

این اقدام به منظور حل مسائل محله و در جهت برقراری عدالت اجتماعی با هدف توانمندسازی و تقویت شاخص آموزش با تاکید بر توسعه فرهنگی، با پیگیری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی و نظارت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان انجام شد.

شایان ذکر است: ارتقا کیفیت امکانات آموزشی و تاثیر مستقیمی که آموزش بر افزایش آگاهی، مشارکت اجتماعی و توسعه فرهنگی دارد، سبب کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محله نیز می شود.

تجهیز مدارس نیازمند امکانات آموزشی در محله های قلعه محمود و میدان قلعه

17

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.