دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با حضور در جهاددانشگاهی استان کرمان چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از اقدامات جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد خدمات ارزنده ای در سطح کشور داشته که با تاکید بر تولید داخلی و اقتصاددانش بنیان و با اجرای طرح های کلان ملی به خوبی درخشیده است و یکی از مهمترین کارهایی که هم اکنون در دست انجام می باشد، تدوین سند توسعه هفتم جهاددانشگاهی با محوریت بیانیه ارزشمند گام دوم انقلاب، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی رویکرد جهاددانشگاهی دراستان کرمان را صنعت، معدن و پزشکی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده است قطعا شاهد پیشرفتهای خوبی در این راستا خواهیم بود.

دکتر بازمانده با بیان این مطلب که خبرگزاری های ایسنا و ایکنا جزو رسانه های برتر در کشور هستند، گفت: این خبرگزاری ها در حوزه تولید خبر رتبه هشتم و همچنین واجد رتبه ششم در زمینه آمار بالای هزار بازدید کننده، می باشد.

وی سایر فعالیتهای حوزه فرهنگی را طراحی و تولید محصولات فرهنگی، سازمان انتشارات، کتاب شانزده، مرکز علمی- فرهنگی کویر(شهداد) و… برشمرد.

وی طرح توسعه مشاغل خانگی، سرباز معلم، برگزاری بیش از سیصد دوره در هفت گروه آموزشی، برگزاری دوره های تخصصی، دوره های ضمن خدمت ویژه کارکنان دولت را ازجمله فعالیتهای حوزه آموزشی ذکر کرد.

دکتر بازمانده طراحی پایه کارخانه های فرآوری مواد معدنی فلزی و مرکز خدمات تخصصی فرآوری منابع کم عیار معدنی را از مهمترین کارهای در دست اقدام جهاددانشگاهی استان دانست.

وی همچنین به نقش موثر دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی جهاددانشگاهی استان کرمان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: در این راستا جهاددانشگاهی با شناسایی جامعه هدف توانسته اقدامات موثری را انجام دهد.

15

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.