نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هدف تاسیس جهاددانشگاهی رفع نیازهای دانشگاه و انقلاب با استفاده از ظرفیت دانشگاه، متخصصان متعهد و به ویژه نسل جوان است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: دانشگاه ها نقش جدی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و همراه شدنشان با امام(ره) داشتند و با پیروزی انقلاب دانشگاه باید نقش خود را به صورت جدی ترعملیاتی می کرد.

وی افزود: در این زمینه یکی از بحث هایی که به صورت جدی مطرح بود، این که دانشگاه متناسب با انقلاب و نیازهای انقلاب شکل بگیرد و نهادی تاسیس شود که متولی این رسالت در دانشگاه بوده و این هدف بسیار بزرگ را مدیریت کند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: این نهاد باید نیازهای دانشگاه و انقلاب را هر چه زودتر با استفاده از ظرفیت دانشگاه، متخصصان متعهد و به ویژه نسل جوان در خدمت نظام و انقلاب تامین کند، بنابراین جهاددانشگاهی با این فلسفه شکل گرفت.

امام جمعه کرمان بیان کرد: حقیقتا در مروری بر عملکرد جهاددانشگاهی می‌بینیم این نهاد در هدفش موفقیت بسیاری جدی داشته، اما ممکن است با نقطه مطلوب فاصله داشته باشیم، بنابراین فعالان این نهاد باید با قدرت، انگیزه بالاتر و برنامه ریزی منسجم تر همچنان این مسیر را ادامه داده در خدمت نیازهای کشور و جامعه باشند.

 

16

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.