دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با حضور در جهاددانشگاهی استان کرمان چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت خطیری بر عهده دارند و می توانند در بسیاری از موارد یار و مددکار ما باشند.

وی به اطلاع رسانی دقیق در جهت تنویر افکار عمومی اشاره و تصریح کرد: شما خبرنگاران می توانید در زمینه کاهش جرم و آسیب های اجتماعی با انتشار اخبارمفید در این خصوص موثر واقع شوید.

سالاری همچنین بر انتشار اخبار امید بخش و نشاط آور در جامعه توسط رسانه ها تاکید و خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید با این رویکرد، نشاط را در بین افراد جامعه گسترش دهند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: جهاددانشگاهی خوشبختانه در زمینه های متعدد پژوهشی به خوبی عمل کرده است که می توان به کارهای انجام شده در زمینه آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اضافه کرد: یکی از کارهای پژوهشی که جهاددانشگاهی می تواند انجام دهد بررسی راههای متعدد برای ایجاد نشاط در جامعه است.

16

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.