حمایت از ایده های برتر در تولید و اشتغال اهمیت ویژه ای دارد

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:

حمایت از ایده های برتر در تولید و اشتغال اهمیت ویژه ای دارد

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت در مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان حمایت از ایده های برتر در بحث تولید و اشتغال می باشد و امید است بتوانیم در این راستا موفق عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در جمع معاونان و مدیران این مجموعه با بیان این مطلب که تاکید در جهاددانشگاهی استان کرمان بر تولید و اشتغال است، گفت: باید آموزشها به سمتی پیش رود که در اشتغالزایی پایدار موثر باشیم و نگاه به بحث آموزش باید نگاه فراتری باشد تا بتوانیم در رفع مشکل اشتغال که گریبانگیر بخشی از جامعه است نقش آفرینی کینم.

وی در ادامه به مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، اشاره و تصریح کرد: بحث تجاری سازی و اشتغالزایی مبحث بسیار مهمی است که در این راستا باید خطوط تولید تشکیل و محصولات مد نظر تولید شوند.
دکتر بازمانده یادآور شد: باید در این خصوص تحقیقات علمی انجام شود تا بتوانیم محصولاتی را تولید کنیم که مورد نیاز جامعه و استان است.

وی با بیان این مطلب که جهاددنشگاهی با این رویکرد جدید نگاه عملیاتی به این موضوع دارد، گفت: بحث صنعت، معدن و پزشکی در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.
دکتر بازمانده در ادامه به حوزه معاونت فرهنگی اشاره و تصریح کرد: این حوزه دارای قسمتهای مختلفی از جمله خبرگزاری ایسنا، ایکنا، سینا پرس، ایسپا و … می باشد و از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است بنابراین باید به همه ی موضوعات آن پرداخته و برنامه ریزی های لازم انجام شود.

در این نشست مهندس علی حیدری مدیر مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان با بیان این اینکه این مرکز می بایست پیش از این راه اندازی می شد، گفت: کمک به بهبود فضای کسب و کار در جامعه، گسترش فرهنگ کارافرینی، مشارکت در زمینه اشتعال دانش اموختگان و بحث شناسایی و معرفی زمینه های فناوری جدید اشتغال، 4 ماموریت مهم در این مرکز محسوب می شود.
مهندس مسعود سلطانی مدیر جدید اداره امور فرهنگی نیز از حسن اعتماد دکتر بازمانده تشکر کرد و افزود: امید است بتوانیم در حوزه فرهنگی در راستای اهداف عالی جهاددانشگاهی به بهترین نحو احسنت پیش رویم.

در این نشست، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، مهندس علی حیدری را به عنوان مدیر مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان و مهندس مسعود سلطانی را به عنوان مدیر جدید اداره امور فرهنگی معرفی کرد.

 

34

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.