به مناسبت هفته بسیج سرپرست مرکز اموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سیرجان به همراه معاونین با سرهنگ دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در این دیدار مظفری ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در باره بسیج که فرمودند “بسیج لشکر انقلاب است” ، بسیج را یک نهاد ولایت مدار همیشه در صحنه و فعال در سخت ترین شرایط دانست و گفت : بسیج همیشه درخط مقدم فعالیتهای جهادی ، علمی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور دارد.

سرپرست مرکز اموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی سیرجان در ادامه ضمن ابراز امیدواری از همکاری بین این مرکز و ناحیه بسیج گفت: یکی از اهداف این مرکز، اموزش های مهارتی است که می تواند در جامعه امروز مفید واقع شود.

سرهنگ دستوری نیز ضمن خیرمقدم به سرپرست و معاونین ، دانشگاه را یک نهاد علمی و تحقیقاتی دانست که میتواند با انجام تحقیقات علمی و کاربردی در جامعه نقش موثری را ایفاد کند .

وی جوانان و دانشجویان امروز را اینده سازان این انقلاب دانست و گفت: جامعه امروز نیازمند جوانانی است که در سخت ترین شرایط به علم و تحقیقات خود در زمینه های مختلف بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه ماموریت بسیج در دوران های مختلف متفاوت بوده است گفت: ما در تمامی شرایط اماده همکاری و کمک به مردم و جامعه هستیم و در شرایط سخت دوران های مختلف مردم را تنها نخواهیم گذاشت.

15

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.