رئیس مجمع نمایندگان استان در تماس تلفنی با دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: جهاددانشگاهی استان کرمان، به خوبی اثبات کرده که می تواند موانع را از جلوی راه خود بردارد و با باور توان ایرانی قله های پیشرفت را طی می نماید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تشکیل این نهاد گفت: جهاددانشگاهی فعالیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف در کشور و استان کرمان داشته است که دستاوردها و برکات آن را شاهد هستیم.
وی افزود: جهاددانشگاهی همزاد انقلاب بوده و نگاه علمی را با کار جهادی به عنوان دو اصل مؤثر در مسیر پیشرفت به کار گرفته است.

حسن پور ادامه داد: جهاددانشگاهی استان کرمان توانسته است با استفاده از منابع محدودی که در اختیار دارد به گونه ای به رفع نیازهای فردی و گروهی افراد جامعه با موضوعات مختلف بپردازد.

وی ضمن تشکر از جهاددانشگاهی استان کرمان به سبب پیگیری مستمر مباحث مربوط به حوزه تخصصی صنعت و معدن، گفت: حوزه معدنی به ویژه در استان کرمان گستردگی بسیاری دارد و ورود جهاددانشگاهی به این مبحث به عنوان یک مرکز علمی و اجرایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حسن پور گفت: با توجه به اینکه این نهاد ارزشمند از دانش کافی در این راستا برخوردار است قطعا بازوی توانمندی در این حوزه محسوب می شود و این پشتکار ثمرات خوبی را برای استان به همراه دارد.

وی به اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و … در استان و کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از جهاددانشگاهی به نیکی یاد می شود که نشان از همدلی و همفکری همه ی جهادگران عزیز در این نهاد دارد.

حسن پور گفت: جهاددانشگاهی در راستای ترویج ارزش‌های انقلاب حرکت می ‌کند و یکی از نهادهایی است که می‌تواند با تکیه بر نقش و ظرفیت نیروهای متخصص جوان و جهادی در راستای دستیابی اهداف والای خود حرکت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: آنچه که اهمیت دارد ورود جهاددانشگاهی به مباحث مورد نیاز و روز جامعه است و خوشبختانه در این مسیر نقش آفرینی کرده است.

16

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.