رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه اشتغال پایدار با تولید دانش بنیان محقق می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های لازم به آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است، دست یابیم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده، در دیدار با پرسنل این مجموعه ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه سال جدید توسط مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، نام گذاری شده است، گفت: در سالهای اخیرمقام معظم رهبری تاکید زیادی روی بحث تولید داشته اند، تولید می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند و امسال بحث تولید با سالهای گذشته تفاوت داشت و آن اینکه دانش بنیان هم چاشنی بحث تولید شده است.

دکتر بازمانده ادامه داد: تولیدی که تاکید، پایه و اساس آن دانش بنیان باشد  به مراتب بهتر از تولیدی است که چاشنی دانش بنیان نداشته باشد. وظیفه دانشگاهیان به خصوص جهاددانشگاهی که کار و فلسفه آن کارهای دانش بنیان است، در این زمینه به خوبی مشهود می باشد.

وی ادامه داد: در اولین جلسه هیات دولت نیز رییس جمهور تاکید داشتند تا از خدمات دانش بنیان جهاددانشگاهی به طور ویژه استفاده شود بنابراین باید تمام اقدامات و برنامه ریزی هایی را که انجام می دهیم به ویژه در حوزه پژوهشی، با این هدف باشد که کار دانش بنیان را به تولید برسانیم و اشتغال آفرین باشیم.
دکتر بازمانده گفت: همه ی کارهای تولیدی، اشتغال آفرین هستند اما تولیدی که بر پایه دانش بنیان باشد پایداری و اشتغال آن بیشتر است.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و پشتیبانی اشاره و تصریح کرد: همه ی حوزه ها شعار سال را مد نظر دارند و برنامه و اهداف خود را در این راستا پیگیری می کنند.

وی همچنین با تاکید بر این مطلب که ان شاالله تمام تلاش را بر این موضوع قرار می دهیم که جهاددانشگاهی استان کرمان از واحد به سازمان تبدیل شود، گفت: سازوکار آن محیا است و با چشم اندازی که در واحد ایجاد شده است ان شاالله امسال بتوانیم به سازمان تبدیل شویم.

در انتها معاونان و پرسنل حاضر در این جلسه سال نو را تبریک گفتند و به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

kerman.acecr.ac.ir/fa/news/42714

12

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.