رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این مطلب که در کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی استان کرمان خدمات متعددی ارایه می شود، گفت: درمان ریشه، انواع ترمیم، ایمپلنت، جراحی، کشیدن، کامپوزیت ونیر، لامینت، پست و روکش، پروتز های دندانی، جرمگیری، نایت گارد، سفید کردن دندان و تمام خدمات مربوط به اطفال به متقاضیان ارایه می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان بر ارتقای کیفیت خدمات در کلینیک دندانپزشکی تاکید و تصریح کرد: در این راستا سعی بر بروز شدن و تجهیز لوازم شده است.

وی ادامه داد: در این کلینیک روزانه تقریبا ۴۰ نفر جهت استفاده از خدمات متعدد دندانپزشکی از ساعت 7:30 لغایت 21 مراجعه می کنند.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: برای ارتقای کیفیت خدمات سعی بر بروز شدن و تجهیز لوازم شده است و همچنین در این راستا برگزاری دوره های دندانپزشکی ویژه دندانپزشکان انجام می شود که می توان به ترمیم زیبایی، اندو تخصصی و … اشاره کرد.

دکتر بازمانده اظهار داشت: خوشبختانه این کلینیک توانسته است خدمات مطلوبی را به متقاضیان ارایه دهد و در راستای رضایتمندی مراجعه کنندگان اقدامات موثری را انجام داده است.

وی در پایان یادآور شد: این کلینیک در خیابان شهید باهنر جنب کوچه 14 واقع شده است و همشهریان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره های 42 -03432253640 تماس بگیرند.

9

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.