رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، به همراه معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه با خانواده شهید ذونژند دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز، با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا باعث ایجاد انگیزه برای خدمت به مردم و تجدید روحیه می شود آنها اسوه های استقامت، صبر و مقاومت هستند دیدار با خانواده شهدا و بازخوانی زندگی نامه و وصیت نامه شهدا همواره چراغ راه روشنی برای ما محسوب می شوند.

 رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، اهداف دیدار با خانواده شهدا را ادای دین، ارتباط و پیوند بیشتر با آنها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی با حماسه و خاطرات این عزیزان، برشمرد و افزود: همه ما وظیفه داریم آرمان های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

 رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، خطاب به همسر جانباز شهید  ذونژند، گفت: شما کار با ارزش و بزرگی را انجام داده اید و این توفیقی بوده که نصیب شما شده است همسران جانبازان، زینب گونه از جانبازان پرستاری کرده و می کنند و رشادت و پرستاری همسران جانباز کمتر از رشادت و ایثارگری جانبازان نیست و امیدواریم ما بتوانیم قدردان ایثار، فداکاری و تلاشهای شما و همسر گرامیتان باشیم و با خدمتگزاری، شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم.

 دکتر بازمانده همچنین ضمن برشمردن خدمات جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران می توانند از این خدمات با تخفیفهای ویژه برخوردار شوند که این اندک خدمتی است که ما می توانیم به این عزیزان ارایه دهیم.

فاطمه ذونژند همسر شهید ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: حضور مسوولان در منزل شهدا پشتوانه و دلگرمی خوبی برای ما محسوب می شود. همسرم پسر عموی من بود زمانی که با او ازدواج کردم در جنگ تحمیلی چشمانش را از دست داده و نابینا بود. خودم به او پیشنهاد دادم و گفتم به عنوان یک پرستار از شما پرستاری می کنم گفت؛ به عنوان پرستار نه. گفتم می خواهم واقعا هر کاری که از دست من بر می آید، انجام دهم. ده سال نابینا بود و بعد از آن هم به شهادت رسید.

وی افزود: همه به من می گفتند؛ این کاری که داری انجام می دهی مسوولیت دارد و چگونه می خواهی از عهده پرستاری از جانبازی که نابینا است بربیایی گفتم خدا به من این توان را می دهد که بتوانم این کار را انجام دهم و خداوند هم واقعا به من کمک کرد.

 وی با بیان اینکه دو دختر و یک پسر از او برای من به یادگار مانده است، گفت:  سال 75 وقتی که همسرم شهید شد من سی و پنج ساله بودم و بچه های من سن کمی داشتند، سختی زیادی را تحمل کردم چرا که بچه ها خیلی بهانه پدرشان را می گرفتند. امیدوارم این زحماتی را که کشیده ام خداوند از من قبول کند.

7

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.