رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در مجمع عمومی سالانه نظام مهندسی معدن استان از آمادگی این نهاد علمی و انقلابی جهت ارائه خدمات دانش بنیان در حوزه معدنی استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالانه نظام مهندسی معدن استان به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان به عنوان یکی از قطب‌های حوزه فناورانه‌ و دانش‌بنیان معدنی استان و کشور برگزار شد.

دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در این نشست به ظرفیت ها و فعالیت های صورت گرفته توسط جهاددانشگاهی استان کرمان در حوزه معدنی اشاره کرد و اظهار داشت: جهاددانشگاهی همواره یک سازمان پیشرو در تحقق شعار سال است چراکه هم دانش بنیان عمل می‌کند و هم اشتغال آفرینی و تولیدی که در جهاد دانشگاهی اتفاق می‌افتد مبتنی بر دانش تولید شده در این نهاد است و در همین راستا نیز جهاددانشگاهی استان کرمان به لحاظ فناوری و دانش فنی؛ آمادگی کمک به توسعه استان را دارد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان کرمان با تکیه بر دانش بومی و نیروی متخصص جوان و نخبه آمادگی کامل جهت ارائه خدمات فناورانه و دانش بنیان شامل طراحی مدارهای فرآوری مواد معدنی و امکان‌سنجی فرآوری آنها را دارد.

بازمانده با اشاره به راه‌اندازی مرکز فناوری تخصصی مواد معدنی کم عیار و همچنین راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه مواد معدنی استان در جهاددانشگاهی کرمان با تکیه بر توان نیروهای جوان این نهاد علمی و انقلابی خاطر نشان کرد: باور ما توان داخلی است و این آمادگی را داریم که در راستای تحقق شعار سال، خدمات فنی به معادن در استان را بطور کامل و با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا ارائه دهیم.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان در ابتدای این مراسم بازرس نظام مهندسی گزارشی از عملکرد سازمان ارائه و رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان نیز توضیحات کاملی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.


در پایان این مراسم هیئت رئیسه و اعضا سازمان نظام مهندسی از آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان کرمان بازدید و دکتر بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان توضیحات جامعی از خدمات دانش بنیان و عملیاتی این مجموعه ارائه نمود.

انتهای پیام

12

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.