دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در پیامی 29 فروردین ماه روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در متن این پیام آمده است: 29 فروردین‌ماه سال ۱۳۵۸ که در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور اقدام انقلابی و ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت الله علیه » در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش است. این روز یادآور رشادت‌های بزرگ‌ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

ارتش مکتبی و مردمی با هدایت های داهیانۀ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای «مدظّله العالی» برخاسته از بطن جامعه و مردم؛ در عرصه های مختلف خدمت و رزم، خوش درخشیده و به عنوان بازوان پرتوان ملت همیشه آمادۀ حضور در عرصه های جهادِ مقدس و خدمتِ بی منت بوده است.

بیش از چهار دهه است که امنیت و اقتدار و صلابت مثال زدنی ملت بزرگ ایران اسلامی در قامت استوار ارتش مردمی و مکتبی در کنار سایر نیروهای مسلح در حفاظت از مرزها و قوای هوایی، دریایی و زمینی در مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی استکبار جهانی بر همگان نمایان است و با صلابت مثال‌زدنی خود و بهره‌گیری از مدیریت جهادی و ارتقای توان رزم در عرصه های جدید ورود کرده و خدمت می کند.

درود بر شما ارتشیان، شما مردان خدا که میراث دار خون شهیدانید؛ پاینده باشید و سربلند … روز تان مبارک باد.

مهدی بازمانده
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان
29/1/1401

12

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.