سیاست‌ها و راهبردها در حوزه صنعت و معدن در استان کرمان باید فراتر از سایر استان‌های کشور باشد

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:
سیاست‌ها و راهبردها در حوزه صنعت و معدن در استان کرمان باید فراتر از سایر استان‌های کشور باشد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به پتانسیلهای صنعتی و معدنی در استان، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود سیاست‌ها و راهبردهایی که در این حوزه در استان دنبال می ‌شود باید فراتر از سایر استان‌های کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در جلسه ای که با حضور رییس صمت شمال استان کرمان برگزار شد، ضمن بیان توانمندی های جهاددانشگاهی در زمینه کارهای صنعتی و معدنی، گفت: خوشبختانه این نهاد دانش و مهارت لازم را دارد تا با ورود به این حوزه بتواند کارهای ارزشمندی انجام دهد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه تا کنون جای دانشگاه ها به ویژه جهاددانشگاهی در صنایع و معادن استان خالی بوده است، گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در اقتصاد کشور درآمد حاصل از صنایع و معدن جایگزین درآمدهای نفتی شود.
دکتر بازمانده با اشاره به صنایع و معادن راکد در استان کرمان، گفت: امید است بتوانیم با برنامه ریزی های لازم این بخش های راکد را فعال کنیم و با این اقدام کمک بزرگی به این حوزه کرده باشیم.

وی از جمله ظرفیتهای جهاددانشگاهی را نیروی متخصص و کارآزموده ذکر و ابراز امیدواری کرد: قطعا می توانیم با این پشتوانه، کارهای ماندگار و موثری را در خصوص صنایع و معادن استان کرمان انجام دهیم.

در این نشست همچنین مهندس مهدی حسینی نژاد، رییس صمت شمال استان کرمان ورود جهاددانشگاهی به حوزه صنعت و معدن را بسیار خوش یمن دانست و افزود: با توجه به اینکه این نهاد ارزشمند از دانش کافی در این راستا برخوردار است قطعا بازوی توانمندی برای ما محسوب می شود.

رییس صمت شمال استان کرمان افزود: آنچه که مشخص است جهاددانشگاهی عزم خود را جزم کرده است تا بتواند در این حوزه پررنگ وارد شود و این پشتکار ثمرات خوبی را برای استان به همراه دارد.

مهندس حسینی نژاد ادامه داد: در جهاددانشگاهی استان کرمان تخصص، مهارت، پشتکار و توانمندی لازم جهت انجام کارهای صنعتی و معدنی وجود دارد و این سازمان نیز دست شما را به گرمی می فشارد و از شما استقبال می کند.

18

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.