به همت بسیج اساتید استان کرمان جامعه دانشگاهی، با حضور در جوار مرقد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از دانشگاهیان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و هیئت همراه ایشان، با حضور در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا به‌ویژه سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی تجدید میثاق کردند.

دکتر قاسم محمدی‌نژاد رئیس بسیج اساتید استان کرمان ضمن ادای احترام به شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت.

رئیس بسیج اساتید استان با بیان برخی ویژگی‌های مدیریتی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ایشان را الگوی بی‌بدیل مدیریت انقلابی توصیف کرد.

حجت‌الاسلام عرب‌پور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان، تاریخ انقلاب اسلامی را مملو از حوادث سخت بیان کرد و افزود: این نظام خدا محور و مردم ‌پایه در سایه هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب توانسته است بسیاری از بحران‌ها را پشت سر گذاشته و از سختی‌ها به‌سلامت عبور کند.

وی با بیان تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان که دوام و بقای چندانی نداشتند اظهار داشت: این انقلاب در نوع خود بی‌نظیر است و بسیاری از رهبران کشورهای مختلف نیز به این موضوع اذعان دارند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی از دوران طلبگی تا دوران مدیریت ایشان در جایگاه‌های مختلف، ایشان را فردی مومن، معتقد به ولایت‌فقیه، ساده‌زیست و پیگیر در امور اجرایی به منظور احقاق حقوق ملت توصیف کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده رئیس‌جمهور فقید گفت: شهدای خدمت انسان‌های بی‌بدیلی بودند که ضایعه فقدان هرکدام از آنها هرگز جبران نخواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم با قرائت بیانیه توسط بسیج دانشجویی، اهدای گل و ادای احترام به جایگاه شهدای خدمت همراه بود.

7

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

چهار × 2 =