با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این مجموعه مراسم تجدید میثاق، غبار روبی، عطر افشانی و گلباران گلزار بین المللی شهدای کرمان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید والامقامی است که با اهدای جانشان، از خود گذشتند تا این انقلاب را به ما هدیه کنند باید توجه داشت که انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی مهمترین و در عین حال مردمی ترین انقلابی است که موجب حفظ اقتدار، استقرار و عزت همه ی ایرانیان شد. لذا همه ی ما برای حفظ آن مسوول هستیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، افزود: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالي ترين مفاهيم الهي و والاترين ارزش هايي است كه يك انسان متعهد مي تواند به آن مقام دست يابد. اين مفاهيم اثر گذار و حركت آفرين قادرند تا فضاي يك جامعه را بصورت گسترده تحت تأثير قرار دهند و والاترين بركات را براي آن جامعه به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: حقيقت امر آنست كه اگر رشادت ها و خدمات شهدا و ايثار گران بخوبي براي مردم معرفي شود، بيشترين و بهترين نتايج را مشاهده می کنیم و ان شاءالله بتوانیم در این مسیر موفق باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

دکتر بازمانده ضمن گرامی داشت یاد سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه حاج قاسم در کارهایشان اخلاص و صداقت را مدنظر داشتند، تصریح کرد: در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی کرمانی و از خطّه کویر، به خیل عظیم رزمندگان پیوست. این جوان مؤمن، شجاع، هوشمند، تیزبین و… خوش درخشید و در مسیر کمال، استوار پیش رفت. کسانی که در خدمت به مردم صادقانه و مخلصانه کار می‌کنند خداوند این انسان‌ها را عزت و بزرگی می بخشد که نمونه بارز آن شهید سلیمانی است.

6

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.