مراسم سوگواری شهدای خدمت همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی، با حضور رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و جمعی از پرسنل در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان ، دکتر مهدی بازمانده گفت: هفته گذشته خبر تلخی را شنیدیم که قلب همه ما را به درد آورد خبر شهادت رییس جمهور مردمی، خدوم و خستگی ناپذیر و هیات همراه ایشان، که این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، همه مردم ایران و شما همکاران عزیز تسلیت می گویم.

دکتر بازمانده، یکی از خصوصیات شهید رییسی را روحیه جهادی ایشان ذکر و خاطرنشان کرد: حضور همیشگی ایشان در میدان بر همگان آشکار بود.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: شهید رییسی همیشه خود را خادم مردم می دانستند، برای مردم وقت می گذاشتند و در سفر های استانی از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گرفتند، زندگی خود را وقف مردم و حل مشکلات آنها کردند و در واقع ایشان سید مظلومان هستند.

وی گفت: نام آیت الله رئیسی سیدالشهدای خدمت، برای همیشه به عنوان الگوی مدیریت جهادی و مردم دوستی بر تاریخ پر افتخار کشورمان حک خواهد شد و ملت عزیز ایران با صبر و یکدلی و در ادامه راه شهیدان، دشمنان و بدخواهان این نظام را مایوس خواهند کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند، «رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت», گفت: قطعا این روحیه ی خدمت ادامه خواهد داشت و پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت: دکتر رییسی در مدیریت انقلابی شیوه ی جدیدی را ارایه کردند که در آن ایمان به خداوند، ولایتمداری و تلاش خالصانه حرف اول را می زد و پاداش این همه ارادت به انقلاب و نظام شهادت با افتخار بود.

در ادامه ی این مراسم زیارت پرفیض عاشورا توسط دکتر مهدی مهنام قرائت شد.

5

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

3 × 4 =