مرحله دوم ویزیت تخصصی دندانپزشکی پرسنل اداره مخابرات توسط کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، با توجه به مسئولیت اجتماعی و در راستای ارتقاء سلامت دهان و دندان کارکنان و پیشگیری از بیماریهای دندانی، تیم تخصصی دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی در تاریخ ۲۱ مردادماه با حضور در اداره مخابرات، مرحله دوم ویزیت کامل و ارائه خدمات مشاورهای تخصصی به پرسنل این اداره نمود که با تقدیر و تشکر ویژه از پرسنل کلینیک همراه بود.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی تاکید کرد؛ کرمان رتبه نخست جذب دانشجو در سامانه شهر دانشجو/ ضرورت جذب و پرورش نیروهای خلاق دانشجویی
جهاددانشگاهی بازوی قدرتمند صنایع و معادن در استان کرمان
آمادگی کامل جهاددانشگاهی جهت انجام پروژه های کاربردی و فناور محور در حوزه معدن و صنایع معدنی
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در مراسم افتتاح فروشگاه کتاب