مسوول بازرسی سازمان بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کرمان بسیجی وار مباحث مختلف را پیگری می کند، گفت: امید است این نهاد انقلابی بیش از پیش در خدمت رسانی به مردم کوشا باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر امیر سلطانی نژاد در وبینار نقش دانشگاه در ترویج ارزشها، که با حضور رییس جهاددانشگاهی، معاونان و مدیران این مجموعه و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کرمان برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند به جهاددانشگاهی اعتقاد راسخ دارم، گفت: این نهاد انقلابی با روحیه ی بسیجی که دارد به خوبی درخشیده است.

مسوول بازرسی سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان، اظهار داشت: تفکر بسیجی یک شجره و اعتقاد راسخ است که ما را بیمه کرده است و جهاددانشگاهی نیز با این فرهنگ توانسته به مسایل مختلف ورود کند.

دکتر سلطانی نژاد به شیوه و منش سپهبد سلیمانی اشاره و تصریح کرد: این شهید عزیز دارای ویژگی های شاخصی بودند که می توان به تواضع و فروتنی برای خدا، خدمت رسانی، اعتماد و عشق و علاقه به ملت اشاره کرد.

وی خطاب به جهاددانشگاهی گفت: در صحنه علمی باید فداکاری و جهاد کرد چرا که با این فرهنگ است که می توان هر غیر ممکنی را ممکن ساخت.

در این مراسم همچنین حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری رابط نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان، گفت: در اسلام الگوهای خوبی داریم که اگر به آنها توجه کنیم قطعا راه درست را خواهیم یافت.

وی گفت: الگوهای دینی باید در همه ی مسیر زندگی مدنظر گرفته شوند تا بتوانیم از لغزش و خطا در امان باشیم.

انتهای پیام

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/38342/

14

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.