معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان با مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان ، نجمه موسی‌پور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان در نشست با مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان کرمان و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن معرفی حوزه‌های مختلف فعالیت‌ معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان کرمان بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی از ابتدای پیروزی  شکوه‌مند انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی کارنامه‌ای درخشان دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های متعدد فرهنگی هنری توسط جهاد دانشگاهی، بیان کرد: با تعامل بیشتر می‌توان در اعتلای فرهنگی استان گام‌های موثری برداشت.

نرجس بحرآسمانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان کرمان در این دیدار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد برای همکاری بیشتر با این نهاد در حوزه بانوان اعلام آمادگی کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در کنار جهاد دانشگاهی هستیم و امیداوریم با همکاری و تعامل بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این نشست ضمن ارزشمند خواندن فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی همسو با برنامه‌های سازمان تبلیغات است که با تعامل بیشتر می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی همچنین استفاده از ظرفیت خبرگزاری ایکنا و ایسنا برای انتشار اخبار سازمان تبلیغات را فرصتی مناسب برای معرفی بیشتر مدارس صدرا و فعالیت‌های انجام شده دانست و گفت: با توجه به ظرفیت خوب مرکز آموزش جهاد دانشگاهی استان کرمان می‌توان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام

10

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.