در دیدار مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان با رییس جهاددانشگاهی استان کرمان بر هم افزایی جهاددانشگاهی با سازمان مدیریت صنعتی و استفاده از ظرفیتهای یکدیگر تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر عبد الرضا تحسینی ضمن تاکید بر همکاری با جهاددانشگاهی استان کرمان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه هایی که ما در آن فعالیت داریم، مربوط به کسب و کار است و در این راستا، تعداد زیادی از افراد، در مورد راه اندازی کسب و کار و یا احیای کسب و کاری که رو به انحطاط رفته و وضعیت خوبی ندارند، به ما مراجعه می کنند که دوره های آموزشی و مشاوره برای آنها انجام می دهیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان افزود: با انجام تست های روان سنجی، مشاوره های لازم به افراد اریه می شود و مهم تر اینکه گام به گام با آنها پیش می رویم تا بتوانند روی پای خودشان بایستند و مستقل شوند که عمدتا این خدمات به بخش خصوصی ارایه می شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از دانشجویان در خصوص شغل آینده خود نگران و شاید بی انگیزه باشند، گفت: ما می توانیم کمک کنیم در قالب کلاسهایی، که هم روحیه آنها را اصلاح کنیم و هم ذهن آنها را به سمتی ببریم که به فکر استخدام دولتی نباشند و بتوانند کسب و کاری برای خود راه بیندازند و از دوران دانشجویی به آن فکر کنند.

دکتر تحسینی با اشاره به دوره برگزار شده در دانشکده پزشکی ویژه انترنها، گفت: این دوره ها در حوزه مدیریت برخورد، خودشناسی و کسب و کار، به منظور آشنایی با استراتژی و فضای کسب و کار برگزار و همزمان خدمات مشاوره نیز به این عزیزان ارایه شد.

وی با بیان اینکه عمده مخاطب ما مدیران کسب و کار مربوط به بخش خصوصی هستند، گفت: شرکت کننده گان در این دوره های آموزشی غالبا بخش خصوصی با میانگین سنی سی تا چهل و پنج سال هستند یعنی کسانی که دارای کسب و کار و یا در حال راه اندازی آن می باشند از خدمات ما بهره می گیرند.

وی با بیان اینکه دوره ای که برای این عزیزان برگزار می شود دوره، مدیریت کسب و کار است، گفت: کسانی که در این راستا تجربه ای ندارند، می توانند از خدمات آموزشی و مشاوره ای ما بهره مند شوند.

دکتر تحسینی یادآور شد: افراد صاحب تجربه، صاحب نظر و دارای تخصص می توانند به متقاضیان در حوزه کسب و کار، مشاوره و آموزش دهند.

وی ادامه داد: در تجاری سازی محصولات دانش بنیان و تجاری سازی محصولات صنایع دستی نیز کارهای خوبی انجام شده است، در این بخش نیز می توانیم با افتخار در خدمت باشیم و به متقاضیان خدمات ارایه دهیم.

وی همچنین به همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی استان با سازمان مدیریت صنعتی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: می توانیم در حوزه کارآفرینی، راه اندازی و بهبود کسب و کار با همکاری یکدیگر اقدامات موثری را انجام دهیم.

دکتر بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، نیز در این دیدار، با اشاره به خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در این نهاد، گفت: خوشبختانه توانسته ایم در این حوزه ها خدمات خوبی را به متقاضیان داشته باشیم.

وی گفت: در بحث متقاضیانی که قصد ایجاد کسب و کار را دارند با رویکرد تاکید بر توان داخلی و استفاده از نیروی متخصص و جوان خدمات خود را ارایه می دهیم.

دکتر بازمانده همچنین به توان جهاددانشگاهی استان کرمان در برگزاری دوره های ویژه صنعت کاران، اشاره و تصریح کرد: با توجه به نیروهای متخصصی که در این زمینه در جهاددانشگاهی وجود دارد، می توانیم در این حوزه به خوبی فعالیت نماییم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در ادامه به ارایه عملکرد این نهاد در قالب پاورپوینت پرداخت و در پایان نیز از آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی، کارگاه برق و کارگاه آموزشی ویژه متخصصین پزشکی بازدید شد.

9

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.