دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در متن این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.

پاسداران جان برکف، در طول همه ی سال های بعد از دفاع مقدس نیز به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها  را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، در امان نگه داشتند.

کارنامه درخشان این نهاد انقلابی موید تلاش مخلصانه و مومنانه کارکنان خدوم سپاه با تفکر انقلابی و ولایتمداری برای حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی، سربلندی، توام با توفیقات روز افزون، برای تمامی فرماندهان و همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند متعال خواهانم.

با ادای احترام، فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس رسمی این نهاد مردمی و انقلابی را به سبزپوشان سپاه اسلام تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مهدی بازمانده
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان
1401/2/2


13

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.