دکتر مهدی بازمانده رییس جهاددانشگاهی استان کرمان در آستانه روز قدس پیامی را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در متن این پیام آمده است: روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار انقلاب، بی شک به معنای واقعی کلمه، حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین می باشد.

مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می کنند و امسال نیز با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین به زورگویان و غاصبان یادآوری می کنند که دفاع از آرمان‌های قدس شریف مشمول زمان و فراموشی نخواهد شد.

  قلب تپنده تمامی مسلمانان جهان در حمایت از قدس مقدس و دفاع از ملت بی دفاع، مقاوم و صبور فلسطین در همه ابعاد و فضاها یک صدا فریاد حمایت سر خواهند داد.

 پرسنل جهاددانشگاهی استان کرمان هم همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه خواهند داشت.

11

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.