دکتر مهدی بازمانده از چاپ بیست جلد کتاب از آذر 1400 لغایت مهر ماه 1401 توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در ادامه مطلب فوق افزود: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان علاوه بر ارائه خدمات چاپ کتاب، این امکان را دارد که از طریق ارتباط با درگاه های فروش الکترونیکی کتاب،  16book.ir و اجرای برنامه های مجازی جهت معرفی کتاب توسط مولفان در سایت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کتابهای آنها را به فروش برساند.

وی تصریح کرد: همکاری در برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی کتاب های دانشگاهی و تولید محتوای دیجیتال و نشر الکترونیک از دیگر اقدامات مهم این مجموعه به شمار می رود و سازمانی مرجع و مورد اعتماد برای دانشگاهیان و فرهیختگان در زمینه کتاب، کتابخوانی و نشر محسوب می شود.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به زمینه های مشترک کاری بین جهاددانشگاهی استان کرمان، دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، ادارات، سازمانها، مراکز آموزشی، علمی و فرهنگی، همچنین ارتباط خوبی که بین سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با مراکز چاپ و فروش کتاب وجود دارد، مولفان به راحتی می توانند کتابهای مورد نظر خود را از طریق انتشارات جهاددانشگاهی با تخفیف ویژه به چاپ رسانند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: مولفان می توانند با عقد قرارداد با انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان کلیه امور مربوط به اخذ گواهی داوری کتاب، اخذ شناسه های فیپا و شابک، خدمات طراحی جلد کتاب، ویرایش، چاپ و خدمات تحویل کتاب در محل را دریافت کنند.

دکتر بازمانده خاطرنشان کرد: با توجه به ارتباط خوب و نزدیکی که مجموعه جهاددانشگاهی با دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دارد بیشتر کتابهای تالیفی و چاپ شده توسط این سازمان با محوریت کتب علمی و آموزشی می باشد. اما کتابهایی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، علوم انسانی، داستانی و… نیز در این مجموعه تالیف و چاپ می شوند.

دکتر بازمانده، تولید محتوا و چاپ، توزیع، فروش و فرهنگ‌سازی در زمینه کتاب و کتابخوانی را از جمله اقدامات سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برشمرد و افزود: خوشبختانه انتشارات جهاددانشگاهی بخش قابل توجهی از متون علمی مورد نیاز دانشگاهیان را در تمامی زمینه‌های علمی تأمین می‌کند که چاپ تعداد زیادی کتاب با عناوین مختلف از ابتدا تاکنون نشان از این امر مهم دارد.

10

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.