کتاب‌ « تحقیق در عملیات فراوری مواد معدنی(1)» با موضوع بکار بستن روش های تحلیلی توسعه یافته برای کمک به تصمیم گیری بهتر و تحقیق در عملیات با استفاده از روش هایی نظیر مدلسازی ریاضی، توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان کرمان به چاپ رسید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده مولف این کتاب، گفت: کتاب فوق حاصل تجربه بیش از پنج سال تدریس درس تحقیق در عملیات و بیش از نه سال پژو هش در صنایع فرآوری آهن و مس استان و کشور است که برآیند تجربه آموزشی و کار در صنعت، کتاب حاضر می باشد.

مولف این کتاب خاطر نشان کرد: گردآوری این کتاب به مدت 1 سال به طول انجامید و به طور خاص پاسخی به نیاز دانشجویان حوزه صنعت و معدن است.

دکتر بازمانده تصریح کرد: این کتاب، علاوه بر درسنامه، شامل سوالاتی با محوریت تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران کارخانه های فرآوری مواد است.

وی همچنین هدف از تالیف این کتاب را ارتباط دانشگاه با صنعت و افزایش دانش فنی با نگاه اجرایی ذکر و تصریح کرد: یک کارشناس صنعت با مطالعه این کتاب توانایی تعریف چالش های عمده که در زمینه های کاری با آن روبرو است را دارد و همچنین روشهایی برای شفاف سازی و بکار بستن داده های مورد نیاز را فراهم می سازد.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/49563/

9

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.