معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در استان کرمان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان ،نجمه موسی‌پور، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان در گفت‌ و گویی از آغاز ثبت نام مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در استان کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات هرسال و با حضور تیم‌های مختلف دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان کرمان در مقاطع (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری) از سوی جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود و تیم‌های برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی گفت: توسعه فرهنگ گفت‌وگو و آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد بین دانشجویان در قالب فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است و کسب دانش عمومی در مورد موضوعات مختلف، ایجاد انگیزه در جامعه به‌منظور توجه بیشتر به ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی در مسابقات مناظره دانشجویی مورد تأکید است.

موسی‌پور تصریح کرد: مسابقات دانشجویی بستری فراهم می‌کند تا افراد بتوانند صادقانه نظرات خود را بیان کرده و بهترین استدلال‌ها و براهینی که مطابق باورهای ایشان است را جستجو کنند. همچنین شرکت‌کنندگان در مدت زمانی که در اختیار دارند جوانب گسترده‌ای از بحث را بررسی و واکاوی می‌کنند و به‌دنبال گفت‌وگوی علمی‌تر و مستدل‌تر هستند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات پاییز و زمستان امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات تا ۱۰ آذرماه امسال فرصت دارند به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مراجعه کرده و یا با شماره ۰۳۴۳۳۲۵۷۳۴۲ داخلی ۱۱۳ یا ۱۱۸ تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

6

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

شانزده + 3 =