پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با استانداری کرمان در سفر دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به کرمان، قرارداد آموزشی جهاددانشگاهی استان، با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در دیدار با مدیر کل امور شهری استانداری کرمان گفت: اجرای برنامه های آموزشی شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و پرسنل شهرداری های استان از جمله موضوعات این قرارداد است.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، با اشاره به ماموریت این نهاد در برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و تخصصی، گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و مورد نیاز بازار کار در جهاددانشگاهی استان کرمان انجام شده است و خوشبختانه در این راستا موفق وارد شده ایم.

وی هدف از برگزاری آموزشهای مهارتی را افزایش توانایی های افراد ذکر و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری فقدان مهارت های مورد نیاز بازار کار از سوی جویندگان کار می باشد، امیدواریم بتوانیم با ارائه آموزشهای مهارتی نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کنیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، دوره تکنسین داروخانه، دستیارکنار دندانپزشک، دستیار پزشک عمومی، امدادگر اورژانس، فوریتهای پزشکی و … را از جمله دوره های مهارتی برگزار شده در این نهاد، ذکر کرد.

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان همچنین در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: این مجموعه‌ی علمی و اجرایی توانسته خدمات خوبی را در زمینه های مختلف ارائه دهد و امید است بتوانیم در حوزه آموزشی نیز از توانمندی های این نهاد به خوبی بهره ببریم.

وی ضمن تقدیر از خدمات جهاددانشگاهی استان کرمان، گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارتی توسط جهاددانشگاهی استان کرمان اقدام بسیار ارزنده ای است که به خوبی در حال انجام است.

7

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

نوزده + پانزده =