تفاهم نامه همکاری فی ما بین جهاددانشگاهی استان با اداره‌کل استاندارد کرمان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان دکتر مهدی بازمانده در دیدار با مسلم بسیج سرپرست اداره‌کل استاندارد کرمان گفت: یکی از برنامه‌های جهاددانشگاهی آموزش‌های منتج به اشتغال و کارآفرینی است و در این راستا دوره‌های متعدد متناسب با بازار کار برگزار می‌کند تا ان‌شاءالله بتوانیم نقش موثری را در رفع دغدغه بیکاری ایفا کنیم.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان، همچنین به خدمات مجمتع آموزشی جهاددانشگاهی کرمان اشاره و تصریح کرد: در هفت دپارتمان شامل دپارتمان کوتاه مدت زبان های خارجه (انگلیسی، آلمانی، عربی، ترکی استانبولی، فرانسه و چینی)، کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، کشاورزی، حقوق و علوم انسانی دوره‌های آموزشی برگزار و به متقاضیان گواهینامه پایان دوره معتبر اعطاء می شود.

وی از جمله به آموزشهای تخصصی جهاددانشگاهی استان کرمان در حوزه پزشکی اشاره و خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی توانسته است با برگزاری دوره‌های تخصصی و مهارتی در حوزه‌های مختلف عملکرد خوبی را در این زمینه به جا گذارد.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان همچنین، به خدمات کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی استان کرمان اشاره و تصریح کرد: این کلینیک با پرسنل مجرب و کارآزموده خدمات خود را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به متقاضیان ارایه می دهد که می‌توان به کامپوزیت ونیر و لامینت، جرمگیری و سفید کردن دندان، پروتزهای دندانی، ارتودنسی و ایمپلنت، درمان ریشه، دندانپزشکی ترمیمی، ترمیم زیبایی دندان اشاره کرد.

وی به فعالیتهای مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اشاره و تصریح کرد: این مرکز طرحهای متعددی را به خوبی به انجام رسانده است که می توانیم به طرح بررسی میزان مصرف انرژی توسط شهروندان، طرح بررسی رضایت بهره‌مندان از وامهای خود اشتغالی صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت، طرح بررسی نظرات شهروندان در خصوص مسائل روز جامعه و … اشاره نمود.

دکتر بازمانده در ادامه به ارایه گزارش کاملی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان کرمان در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی پرداخت.

مسلم بسیج سرپرست اداره‌کل استاندارد کرمان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه جهادانشگاهی استان کرمان گفت، امیدواریم بتوانیم همکاری‌های متعددی را با این مجموعه فاخر علمی به نحو احسنت داشته باشیم.

 

9

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

11 + نه =