دکتر مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی کرمان و دکتر مسعود ایرانمنش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی زرند بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، در این بازدید دکتر بازمانده یکی از پتانسیل های مثبت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی زرند، را راه اندازی مرکز کوتاه مدت در کنار رشته های صنعتی ذکر و تصریح کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در کنار تحصیل از مزایای دیگر این مجموعه همچون شرکت در کلاس های مرتبط با کار و نیاز صنایع و گواهی نامه های مرتبط بهره مند می شوند که باعث یادگیری و بازدهی بهتر فارغ التحصیلان و جذب بیشتر دانشجو در راستای اشتغال می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه این مرکز توانسته است با رشته های مرتبط با نیاز این شهرستان خدمات خوبی را ارایه دهد و دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن از این مرکز زمانی که وارد بازار کار می شوند با توجه به اینکه آموزشهای لازم را فراگرفته اند بنابراین در محیط کار بسیار موثر واقع می شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان نیز در این بازدید تصریح کرد: با توجه به‌ دارا بودن صنایع و معادن بزرگ در شهرستان زرند رشته های این مرکز باید در راستای نیاز صنایع تقویت شود و فارغ التحصیلان خبره وارد صنایع شوند و همچنین مرکز در جهت کارآفرینی، رشد بیشتری داشته باشد.

در پایان این بازدید از زحمات پرسنل مرکز تقدیر و تشکر شد.

10

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.