نشست گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور جمعی از پرسنل در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)، گفت: در آستانه 9 دی ماه هستیم در سال 88 کشورهای اروپایی و آمریکایی با همکاری عیادی داخلی خود در قالب انتخابات می‌خواستند انقلاب اسلامی را ساقط کنند که با حماسه 9 دی ماه و سخنان پر از رحمت و برکت مقام معظم رهبری همه ی نقشه های دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، گفت: استان کرمان پایتخت مقاومت نامگذاری شده است و برای پذیرایی از میهمانان علمدار مقاومت که همیشه نسبت به مسایل روز بصیرت و آگاهی داشتند، آماده می شویم.

حجه الاسلام و المسلمین عامری ادامه داد: وقتی که امام زمان (عج) در زیارت‌نامه حضرت عباس (ع)، به عمومی خود سلام می دهند، می فرمایند؛ “عموی ما نافذ البصیره بود” و لذا بصیرت، آگاهی و به روز بودنِ انسان از حوادث روزگار خود بسیار مهم است.

وی  افزود: نعمتهای فراوانی را خداوند به واسطه انقلاب اسلامی به ما عطا کرده است که باید قدردان و شکرگزار آن باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان خارجی نقشه می کشند پول خرج می کنند که فتنه ای را طراحی کنند تا شاید بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند در حالی غافل هستند که انقلاب اسلامی ریشه در باورها و اعتقادات مردم ایران دارد و به فرموده امام راحل “حفظ نظام از اوجب واجبات است”.

وی  تصریح کرد: امام حسین(ع) می فرمایند؛ “من خون قلب خودم را دادم تا امت را از حیرت و سرگردانی نجات دهم” و سیدالشهدا (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر در جنگ حق علیه باطل جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بر این باورند اگر می خواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند باید به اشاعه فحشا، برهنگی، ایجاد بی انگیزگی و ضعف باورهای دینی و اعتقادی در بین مردم به ویژه جوانان بپردازند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: باید بصیرت و آگاهی داشته باشیم تا ا ن شاءالله بتوانیم برنامه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم تا ایرانی همیشه سربلند و پیروز داشته باشیم.

4

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

نوزده + 14 =