در ابتدای این وبینار که توسط مرکز اموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سیرجان برگزار شد، نسیبه مظفری سرپرست این مرکز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را راه پیشرفت ایران در تمامی عرصه ها دانست.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، وی به شاخص پژوهش و تحقیقات در ایران اشاره و تصریح کرد: ارتقا توانمندی های دانشمندان ایرانی از برکات این انقلاب است و تولید واکسن نیز نشانه ای از این پیشرفت می باشد.

در ادامه دکتر شمسی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این وبینار در خصوص پیشرفتهای علمی و پژوهشی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: امروز وظیفه اصلی ما تبیین انقلاب برای نسلی است که در دوران انقلاب حضور نداشته اند.

در ادامه دکتر علی افاضاتی پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خصوص روند شکل گیری انقلاب اسلامی مطالبی را عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران منحصر به فردترین انقلاب در طول تاریخ است، افزود: رژیم پهلوی، رژیمی اسلام ستیز بود که با حمایت بیگانگان به قدرت رسید و همیشه سیاست های آنها را اجرا می کرد. رژیم پهلوی همواره تلاش می کرد مسوولیت های حساس را به فرقه های مختلف از جمله بهایی واگذار کند که منشا آن دخالت رژیم صهیونیستی و بیگانگان در امور اداره کشور است.

وی گفت: یکی از مهمترین ارکان انقلاب رهبری امام خمینی (ره) و اعتمادی که مردم به رهبری ایشان داشتند، بود که منجر به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ شد.

شایان ذکر است این مراسم به صورت مجازی و با شرکت بیش از ۱۲۰ نفر برگزار شد.

16

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

5 + 15 =