ویژه برنامه سخنرانی، زیارت عاشورا و مداحی به مناسبت شهادت جمعی از زائران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط جهاددانشگاهی استان در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان در 13 دی ماه سال‌جاری، گفت: این اقدامات کور نشان دهنده‌ی عمق کینه‌ی دشمنان از نام شهید سلیمانی و زائران ایشان است.

وی افزود: وقوع حادثه تلخ و اندوه‌بار حمله تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان عزیز به دست تروریست‌های ددمنش، در چهارمین سالگرد عروج سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، باعث تألم و تأثر فراوان شد. این حمله بزدلانه به مردم عادی و بی‌گناه در مسیر گلزار شهدای کرمان بار دیگر فرومایگی و رذالت دشمنان ملت ایران را آشکارتر ساخت.

دکتر بازمانده در ادامه اقدامات رسانه‌ای خبرنگاران ایسنا در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی و همچنین حادثه‌ی تروریستی گلزار شهدای کرمان را بسیار ارزنده ذکر و تصریح کرد: فعالیتهای رسانه ای اعم از ارسال اخبار و عکس با دقت و سرعت توسط همکارانمان در مجموعه خبری ایسنا انجام شد.

وی همچنین به برپایی موکب جهاددانشگاهی استان کرمان در ایام چهارمین سالگرد شهید سلیمانی اشاره و تصریح کرد: این موکب در مسیر پیاده روی گلزار بین المللی شهدای کرمان مستقر شد و با برنامه های متعددی از جمله برگزاری مسابقات، توزیع کتاب و بسته‌های فرهنگی در بین زائران، مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه شهید سلیمانی و … همراه بود.

گفتنی است؛ این مراسم که با قرائت پرفیض زیارت عاشورا و مداحی گرم دکتر مهدی مهنام همراه بود از عکاس و خبرنگاران ایسنا و ایکنا و همچنین همکاران فعال در موکب جهاددانشگاهی استان کرمان مستقر در مسیر گلزار بین المللی شهدای کرمان تقدیر شد.

4

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

پنج − 5 =