رییس جهاددانشگاهی استان کرمان به مناسبت روز پرستار با حضور در کلینیک دندانپزشکی و بانک خون بند ناف رویان کرمان از تلاشهای آنها با اهدای گل تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: فعالیت شما در مجموعه‌ی کلینیک دندانپزشکی و بانک خون بند ناف رویان قابل تقدیر است.

وی افزود: خوشبختانه کلینیک دندانپزشکی توانسته است با ارائه خدمات تخصصی منجمله کامپوزیت ونیر و لامینت، جرمگیری و سفید کردن دندان، پروتزهای دندانی، ارتودنسی و ایمپلنت، درمان ریشه، دندانپزشکی ترمیمی و ترمیم زیبایی رضایت متقاضیان را جلب نماید.

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: پرسنل مجرب و کارآزموده این کلینیک توانسته اند خدمات خود را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به متقاضیان ارایه دهند که برای همه‌ی این عزیزان آروزی موفقیت و سربلندی دارم.

دکتر بازمانده در ادامه به اهمیت ذخیره‌سازی خون بند ناف اشاره و تصریح کرد: ذخیره‌سازی خونی که از بند ناف انجام می شود فواید بسیار زیادی را در درمان بیماری‌های مختلف دارد با توجه به اینکه سلول های بنیادی قادر به درمان محدوده وسیعی از بیماریهای مزمن و حاد می باشند امیدواریم با اقدامات گسترده و آشنایی مردم با فواید ذخیره سازی این خون شاهد استقبال بیشتر هم استانی های عزیز در این زمینه باشیم.

دکتر بازمانده ادامه داد: از تیر ماه سال گذشته تا تیر ماه سالجاری انعقاد قرارداد بیش از ۶۷۰ نمونه خون بند ناف در کرمان انجام شده است. امیدواریم با آگاه‌سازی بیشتر، تعداد متقاضیان جهت ذخیره‌سازی این خون افزایش یابد.

6

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

چهار × 5 =