به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) مراسم سخنرانی، مولودی خوانی و تجلیل از جانبازان جهاددانشگاهی کرمان در دفتر مرکزی این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجه الاسلام و المسلمین حسن عامری  ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) به بحث مهدویت اشاره و تصریح کرد: در بحث مهدویت ما با امام شناسی آشنا می شویم و همچنین متذکر می شویم که شیعه بی کس نیست کسی هست که برایمان دعا می کند و از خودمان، خانواده‌ و دین ما حفاظت و حراست می کند و ایشان کسی نیست جز حضرت مهدی موعود (عج).

وی به بعد اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مهدویت اشاره و تصریح کرد: شناخت امام زمان راه معرفت الهی به شمار می رود و لازمه ایمان درست به خدا و نبوت است با توجه به جایگاه اصیل مهدویت تبیین معارف مهدوی و بررسی ابعاد آن امری مهم و ضروری است.

حجه الاسلام و المسلمین عامری همچنین به بحث انتخابات اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف بارها برای مشارکت مردم و آحاد جامعه متذکر شده اند. لذا ما باید در شناسایی و انتخاب افراد با تقوا، خدا ترس، متخصص، متعد و افرادی که برای مردم و مستضعین کار می کنند کوشا باشیم و حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.

این مراسم که با مولودی خوانی مداح اهل بیت آقای امامی همراه بود از جانبازان این مجموعه آقایان علی حیدری و محمد علی گواشی با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

5

دیدگاهتان را بنویسید

اگر درباره این مطلب نظری دارید می توانید از طریق این قسمت با ما و بازدیدکنندگان ما به اشتراک بگذارید.

چهار × یک =